Bu Blogda Ara

24 Ocak 2018 Çarşamba

BİBER SALATASI


Bu salatamı sonbaharda tam sebze mevsiminde hazırladım çünkü tam mevsiminde hazırlanan salatanın lezzeti bir başka oluyor .Bende  biberler dalında iyice kızarınca toplayıp közledim ve yaptım sizlere bir kg. üzerinden verdim tarifini ben çok yaptım çünkü kahvaltıda et yemeklerinin yanında kullanabilirsiniz..

MALZEMELER:

1 Kg. yeşil  dolmalık biberlerin tam olgunlaşmışları kızarmış olanlar olacak yani kırmızı biber

 değil bunlar

2 Diş sarmısak

1 Çay b. zeytin yağı

1 Demet maydanoz

3 Kaşık sirke

1 limon suyu 

damak tadınıza göre tuz

HAZIRLANIŞI:

Biberleri közleyip bir poşete bırakıp ağzını bağlayalım 10 dk. beklettikten sonra kabuklarını 

soyup iri şekilde doğrayalım ve diğer kalan malzemenin hepsini katıp karıştıralım buzdolabı

 poşetine koyup tek servislik şekilde  buzdolabına derin dondurucu bölümüne koyalım.

AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder