Bu Blogda Ara

22 Mart 2017 Çarşamba

FIRINDA KIYMALI SEBZELİ MANTAR


 Bu gün sizlerle eşimin ve çocuklarımın çok sevdiği ve çabucak hazırlanacak mantar tarifini paylaşmak istiyorum. Eğer aceleniz varsa habersiz bir misafiriniz geldiyse hemen herşeyi çiğden iri iri doğrayıp baharatlarla lezzetlendirip fırına verebilirsiniz..deneyenlere kolay gelsin diyorum ve tarifini veriyorum. .Yalnız yemeğimin pişmemiş halinin resimlerini verebiliyorum çünkü bu yemeği hazırlayıp fırına verdim ve dışarıda bi işim çıktı döndüğümde eşim ve çocuklar yemeklerini yemişlerdi fotosunu çekemedim pişmiş halinide bir daha yaparsam yayınlarım


MALZEMELER:

1 Kg. mantar

3 tane domates

3 tane sivri biber

4 diş sarımsak

200 gr. kıyma

1 çorba k. tere yağ

yarım çay b. zeytin yağı

tuz, kara biber , kekik

baharatlarda ölçü vermiyorum çünkü kendi isteğinize göre ayarlayın

HAZIRLANIŞI:

 Önce bütün sebzeleri temiz yıkayıp irice doğrayın ve domates hariç bütün  malzemeyi bir karıştırma kabına alın zeytin yağı ve baharatları serpip tuzunu ayarlayıp iyice karıştırın fırın tepsisine yayıp üzerine dilimlediğiniz domatesleri dizin tere yağını da dilimleyip üzerine yayın kenarından yarım çay b. suyu da verin ve fırında 190 derecede  40 dk. pişirin  eğer imkanınız varsa odun fırınında pişirin ben öyle yaptım ve kesinlikle lezzete fark oluyor..

AFİYET OLSUN






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder